lunes, 22 de octubre de 2012

Quin tipus de mestre vull ser.

 Jo soc n’ Andrea Tur i estic estudiant el primer curs de la carrera de Grau de educació infantil, i ho faig perquè vull ser una professora de la que els alumnes amb el pas del temps se’n recordin i pensin en tot el que els vaig ensenyar i ajudar.

Vull anar tots els dies a la treballar amb el mateix entusiasme  que el primer dia i veure totes les cares del nens amb il·lusió i preparats per a aprendre. He de ser capaç de construir confiança amb ells per a que puguin demanar-me ajuda en tot moment i sobre qualsevol cosa. A la classe tots els alumnes són iguals, no hi ha distincions entre raça, sexe o quin treu més bones notes i qui no, tots venen per a aprendre i formar-se a ells mateixos i tots tenen els mateix dret de fer-ho i cadascun a la seva manera. Jo els hauré de guiar per fer el seu propi camí a la vida, però no hauran d’imitar-me. L’escola serà el segon lloc on passaran més temps, i els faré sentir-se còmodes, perquè tot és nou per a ells. Han de saber que hi ha coses dolentes i bones, que a vegades es guanya o es perd, però que tot són experiències que t’ajudaran a formar la teva pròpia personalitat.

Els nens han de creure en si mateixos, tots són capaços d'aconseguir el que es proposin, un dels meus objectius serà que cap nen es desanimi i pensi que anar a l’escola no serveix de res, perquè no és veritat, tots els nens ho necessiten. Hem d'aprofitar les noves tecnologies que hi ha actualment per l’ensenyança, no pot ser que encara hi hagi llibres per l’escola amb tots els nous recursos que hi ha. A més als nens els motiva molt utilitzar nous aparells com les pissarres digitals o projectors.

Jo, com a professora vull innovar, vull ser objectiva amb el meu propi treball i respectar les opinions dels demes per tal de millorar. Compartiré experiències i idees amb altres professors, perquè és molt millor la millora de tot el centre que no només duna professora, ja que els que importen son els nens. He d’estar preparada per els conflictes que vagin sortint perquè cada un d'ells es tractarà d’una forma diferent, perquè no hi ha iguals. M’agrada molt la feina de professora, perquè em dona molta satisfacció sentir-me necessitada per algú i poder ajudar-li i que es quedi amb la sensació de que jo estirè quan em necessiti i que pot venir a jo totes les vegades que vulgui.

Per finalitzar diré que sobretot vull tenir sempre els mateixos objectius que ara i si he d’evolucionar a mesura que tot es va modernitzant, ho faré.


Aquest és el video que totes les del grup hem fet.


No hay comentarios:

Publicar un comentario